Att lägga upp en ledig dag...

Att lägga upp en ledig dag?! - Det låter ju hur enkelt som helst.... eller?
Det är faktiskt inte helt lätt efter en längre period av dygn som bara rullat på, när man gått upp, jobbat, tränat, lagat mat, städat sovit... Och allt bara gått i ett! 
Den senaste tiden har det infunnit sig ett par lediga dagar för min del!
Skönt, ja! men jag får dåligt samvete när jag ligger kvar i sängen en torsdag och känner mig onyttig när jag inte gör något vettigt!
Nu funderar jag på hur jag ska lägga upp denna dag, klockan är åtta och jag har ätit frukost och bäddat sängen och diskat redan... Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra med tiden fram tills 14.30 då Angelica kommer över med sitt lilla charmtroll på en fika... Det är drygt 6 timmar att fördriva!
Funderar på om jag ska unna mig nåt nu när jag har tid... Klippa håret kanske? vore välbehövligt!
Tvätta, vore en bra idé.. ska kasta in en maskin så fort detta blogginlägg är klart....
Städa... Hmm.. ja, jo, trampar ju runt i några konstiga fläckar i köket...
Plugga lite inför sommaren... - Mmm, det får nog kanske bli en stund med det oxå!
Ta en promenad i regnet och ett träningspass ikväll blir det också...

Jag kanske kan fylla ut den här dagen trots allt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0