Dolar och dolar....

Nu dolar jag i min nya lägenhet, har kommit iordning någorlunda bra under de knappt 2 månaderna som jag bott här nu, TROTS extrem tidsbrist... Men nu dolar jag med det sista, ni vet småsaker, Vart blommorna ska stå, hur jag ska få bort den fula pappersbehållaren från byrån utan att behöva ställa den på golvet...
Fantiserar om en ny soffa, tycker ganska illa om min efter x antal år och har verkligen tröttnat på den bleknande röda färgen... Fantiserar om en brun eller grå, såndär lyxig stor och maffig soffa... mmmm...
Men  det är inget som riktigt funkar för tillfället i en fattig students budget... Så det får vänta, ett par månader iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0