Inspiration till familjeliv...

Nu har jag surfat runt på  http://vimsadekor.se/ .
Jag blir fantastiskt insprierad att inreda när jag kolla där, vill inreda fina mysiga barnrum, ljusa med söta och roliga figurer på väggarna, vita spjälsängar, ljusa linnegardiner o.s.v.... Både pojkrum och flickrum skapas i mitt huvud... fina, roliga och rofyllda...  Men även tvättstugor, sovrum och kök skapas i mina tankar... Längtar efter en stabil ekonomi och möjlighet till att köpa hus och skaffa barn ibland...

Det är när jag tittar runt på sånthär jag blir inspirerad till att skaffa familj, men jag tänker inte skaffa några barn förrän jag har råd att ge dem allt jag vill... Vill inte att mina barn ska växa upp i ett hem där man inte har råd med nåt och där jag och min man kommer att vara sönderstressade för att ekonomin inte går ihop sig..
Ne, några år får allt äggen vila innan jag har råd att försörja dem på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0