Trööööött!!!

Nu har jag gått 7 dagar i rad på förlossningen och BB, startade med en kväll på förlossningen och har sedan gått 6 dagturer.... Funderar lite på hur den som la mitt schema tänkte där faktiskt, skulle ha gått på BB imorgon med, men kände att det blev lite väl mycket på en gång.. Hinner ju inte ens reflektera över vad som händer där på dagarna, så jag flyttade den turen till att gå på söndag ist! -Känns som ett bra beslut! Så imorgon är jag äntligen ledig!

Imorgon är ju karln ledig oxå, så då ser jag fram emot att bara få ligga i hans armar och njuta av honom och att få vara hans... Det är helt fantastiskt egentligen, ibland när jag tittar på honom så undrar jag hur jag lyckades hitta en så fantastiskt vacker karl att ha vid min sida... Han är fantastisk- rätt igenom! :)

Nu sitter jag här och funderar på hur mycket jag orkar anstränga mig mer idag... har jobbat hårt ett par dagar, pluggat kvällstid, tränat och idag har jag riktigt dryg PMS och känner mig allmänt dålig....
Soffan lockar...
Men det känns inte helt bra...
Hur hårt ska jag pressa mig?! Ska jag lyssna på kroppen och skjuta upp träningen tills imorgon eller ska jag pressa mig ner och köra skiten ur mig själv?!


För en gångs skull lutar det faktiskt åt det första, inte ofta jag lyssnar på att jag inte orkar träna, men idag tror jag faktiskt inte att jag gör det... Det får nog bli en lång lugn promenad istället.. och lite träning imorgon!!!

Killen är borta på nån grilltjosan ikväll och musikalträningen är inställd.... Ja, en lång skön promenad i skogen, lite makrill och keso till middag och en fruktsallad till efterrätt... Så ser min kväll ut!!
Nån som är duktigare???
Antagligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0