Jobbångest...

Idag har jag jobbångest, har en såndär klump i magen och vill inte alls gå till jobbet, i söndags var det verkligen inte helt kul att jobba... Överbeläggningar och underbemannat o så en hel del krävande patienter på det... Som det kan vara i landstinget helt enkelt!
Har försökt känna efter flera gånger om jag inte är lite sjuk, men jag är inte sjuk! Så det blir helt enkelt att ignorera klumpen i magen och ta sig till jobbet om några timmar... ´Hoppas och ber att det blir en bättre dag idag än i söndags...
Skönt att man bara jobbar 3 dagar denna vecka iaf!!!

Sen är det visst vaccineringar på jobbet denna vecka med... Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ta det eller inte.. Tycker att det känns osäkert för att vaccinet gått igenom så få tester, samtidigt får man väl lita på experterna... Men lite olustigt känns det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0