onsdagstrött...

Sov så extremt pissigt inatt, hade svårt att somna och somnade inte förräns efter tolv och vaknade av att Villes mobil pep för att det var dåligt batteri i den, KLOCKAN 04.47.... *suck* Tror ni ja somnade om eller?
Ne, inte förräns klockan var efter sex och det började ljusna ute... ca 30 min senare ringde klockan...
Ville tackade för att jag laddat hans mobil inatt... Jag gnällde att jag mådde piss och inte sovit ett skit!
 O inte fick jag sovmorgon heller...
Ne, efter lite te blev det en promenad upp till sjukhuset för att träffa doktorn, allt såg bra ut och nu ska bara operationssåret läka helt.. Men jag får börja träna lite smått igen och jobba som planerat i helgen...
Känns riktigt skönt efter denna sommar...
Nu börjar hösten, nu börjar livet rulla igen..
Nästa vecka, då är jag igång igen... Men idag har jag inte gjort många knop!
Har stickat lite, snackat en hel del i telefon och nu överväger ja om jag orkar träna ikväll...
Tål att tänka på...  Ja har iaf 8000 steg på stegräknaren hittills så... Kanske duger det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0