Som ett träsktroll i Sibirien!

Fy satan vad det är kallt ute, termometern visar just i detta nu -19,8 grader... Brr...
Idag är ännu en av dagarna av att känna sig i oform... Känner mig ungefär som ett träsktroll, ett träsktroll i kalla sabirien... Jag känner mig tjock, konstant trött, negativ, ful i håret,blek och torr i huden, fula kläder i garderoben och jag bor i ett hem som ser ut som om dammsugaren inte var uppfunnen...
Men... Imorgon är jag ledig och då ska jag allt ta tag i detta, det blir träning, en klipptid (om jag kommer över nån), sovmorgon och storstädning av lägenheten...

För ikväll ska jag fira lite jul med familjen och morfar med fru... Blir säkert trevligt.. Var helt slut efter jobbet och tänkte ta en dusch, Duschen slutade med att jag tillslut somnade i badkaret i ca 40 min... Det ni!
Det har faktiskt Aldrig hänt förut!

Nu ska jag blåsa håret, invänta min sambo och bege mig hem till mor och far i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0