Måååååndag...

Jaha, så var det slut på helgen.. Men jag ska inte klaga, har haft en jättebra helg faktiskt, önskar att jag fick vara ledig varje helg, det är ju så trevligt att få lite kvalitetstid med sin sambo några dagar i veckan.. men men tyvärr vill inte mina arbetskollegor jobba varje helg, så jag får helt enkelt avstå denna kvalitetstid ibland. :P (läs; typ varannan helg.. )
I helgen har vi åkt skidor på tvären, både i lördags och i söndags. Känner mig lite stel i ljumskarna idag, men det ska inte hindra mig att träna resten av veckan med start idag med bodypump innan jobbet.
Igår "vägde  vi in oss", så nu är det andra bullar här hemma... Vi har båda ca 10 kg att bli av med till sommaren, o det ska vi väl se till att fixa med hjälp av varann hoppas jag!

Idag ska jag gå ner till högskolebiblioteket och låna böcker inför kurserna jag ska läsa i vår... Hehe, tänk att jag inte kunde hålla mig mer än 8 månader innan jag började plugga igen.. Jag får väl bli professor eller nåt, har lite svårt med att faktiskt bara jobba, jag gillar att plugga..

Sjukt va mörkt det är ute idag btw... Känns helt fel att vara vaken nu, blir ju bara trött av att det känns som kväller... Men men... *ignorera*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0