Semesterplaner...

Wiiieee.... I år är första gången i mitt liv som jag har riktig semester, stora vuxenpoäng på det måste jag säga. 30 dagar semester har jag år 2010.... Så jag rusade hem till karln för att göra upp semesterplaner (ännu mera vuxenpoäng!!) :)
6 dagar försvinner väl i samband med Alperna om 2½ vecka... Sen tänkte jag ta en vecka och ev. dra iväg till solen med Carro i början på sommaren, när Ville ändå är i Norge och fiskar... Kan ju lika gärna passa på menar jag, roligt att göra lite "vänresor" innan man skaffar hus och barn.
Sen bokar jag och Ville två veckor tillsammans i juli/augusti för någon långweekend i Riga, Paris, Prag eller nån annan stad och sedan en vecka på Öland...
Sen spar vi lite semester och satsar på att åka till Thailand i februari 2011... När Ville är färdig med sitt projekt och maskinerna går till tillverkning...
Det känns askalas... Underbart att kunna göra upp lite planer, underbart att för första gången i livet ha råd att resa och vara ledig... Underbart att ha någon att göra planer tillsammans med...
Livet är rätt rättvist för en gångs skull...  =)

Nu ska jag slänga ihop en köttfärsås lite snabbt och ta mig ner och simma någon timma innan jobbet...
Kör hårt nu, det är slut på breda höfter och bullig mage.. Snart är sommaren här och jag tänker fan känna mig bekväm i år!!

Ha en bra dag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0