Storshopping...

Finally... Jag har köpt en ny kaffebryggare, drack nyss första koppen och det smakade bra.. Inte lika mycket kattpiss som den gamla bryggaren bryggade. =)
Har även investerat i en skrivare, mina 4 år som student har jag överlevt utan skrivare, men nu var det allt dax, i vår pluggar jag två kurser och som heltidsarbetande student tänker jag unna mig lyxen att slippa dra iväg för att skriva ut saker som behöver skrivas ut, så nu har jag köpt mig en söt svartlackad liten skrivare! :)

Ikea blev inte av idag så det blev tyvärr inte så mycket inredning, men jag köpte några korgar till badrummet på jysk iaf.. Alltid nåt! Hittade även mattor för vettigt pris på Rusta... Är egentligen inte så mycket för att handla på rusta och sådna ställen, vet inte riktigt varför, det är ju helt okej grejer men det känns bara att det inte är riktigt bra kvalitet, men i väntan på drömhuset och det riktigt permanenta boendet för livet så kan man lika gärna köra budget på det man handlar...
Det kommer en dag när mitt hem inte kommer att bestå av ikea och lågpriskedjemöbler... Men än så länge så duger det alldeles utmärkt på grejer man ändå inte kommer behålla resten av livet! :)
Har även spanat in lite tapeter för omtapetseringen av vardagsrummet som står på planen under våren... Hittade endel snyggt faktiskt, nu gäller det bara att tänka igenom helheten så man får ihop allt... 
Herregud vad vi handlar just nu... Det är mycket grejer som blivit "investerat" denna månad och inte är det nåt på rean heller.. Kasst!

Jaja, nu kallar kycklingen i ugnen på mig...

Jo, just det... Fick aldrig igång bilen, men pappa kom och jag fick låna hans bil några timmar på eftermiddagen! Så lite fick jag uträttat men tyvärr fanns inte tiden till ikea idag... En annan gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0