Tre dagar kvar...

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi sitter på bussen för en 30 timmar lång resa ner till Alperna och Saint Sorlin. Ska bli skönt att komma iväg lite faktiskt, ser fram emot att glida ner för backarna igen, det var länge sedan sist, känns oxå väldigt skojigt att gå på skidskola för första gången i livet, kanske få lite bra tips och bli lite bättre i backen! :)

Planen för dagen var egentligen att ta sovmorgon, men kunde inte somna om när Ville pussat mig hejdå imorse så jag kom upp redan innan åtta.. Lite mysigt faktiskt, har tänt lite ljus och ätit min frukost, har nyhetsmorgon går o bakgrunden och så funderar jag på hur jag ska lägga upp dagen...
Hade tänkt ta en sväng förbi simhallen för lite motion, men det lutar åt ett spinningpass vid lunch istället.
Men innan dess ska skidjackan fräschas upp och så blir det en svänga på stan för inhandling av det sista inför resan... Ska försöka avsluta en av mina studieuppgifter oxå...
Sen blir det jobb ikväll och antagligen en natt med kass sömn (som vanligt när man slutar 22 och börjar 6.45)...

Hoppas ni får en bra dag, det tänkte iaf jag försöka ha! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0