Slut!

Jag känner mig helt slut som människa! Efter hela förra veckan som "inne-syrra" och därefter hela helgen som "innesyrra" (d.v.s. rondande sköterska) så är jag helt slut i skallen, det dunkar och värker och jag känner mig som en urvriden disktrasa... Egentligen skulle jag vilja gå ut och sätta mig i solen men gården är full av tanter och farbröder och ungar och jag känner inte för att trängas med grannarna just nu.. Så när en en sån stund när jag verkligen saknar balkong.
Ville har avdelningsfest med jobbet ikväll och imorgon drar han ner till Småland o sen ses vi inte förräns jag kastat mig iväg och förhoppningsvis inte kört ihjäl mig på vägen ner till Öland på midsommarafton efter jobbet... Veckan därefter åker Ville till Kiruna och lagom när han kommer hem så jobbar jag helg! See you bye bye baby!

Funderar på om jag inte skulle ta och ta mig i kragen laga lite mat och sen ta en långpromenad och kanske köra ett yogapass eller nåt...

Får se om jag hinner med att färga håret ikväll oxå, vill ha det ljusare men är osäker på om jag måste bleka håret lite innan kanske? Är så pinsamt dålig på allt som har med sånt där ytligt tjaffs att göra.. Jag har noll koll på vad man ska ha för make up eller hur man ska sköta sitt hår för att det ska hålla sig fräsht... men men... Får se om jag chansar och kastar i den där färgen eller om jag köper lite blekning på min promenad...
ja, får se vad jag orkar sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0