Kassa låtar!

Har just lyssnat igenom låtarna som gått vidare till andra chansen i melodifestivalen.. Vi funderade ev. på om vi skulle ta oss en sväng dit, till genrepet då, det går ju ändå i Örebro o det lär ju inte vara så mycket avancerat på vårt schema i helgen, men det kunde vara kul att göra något iaf.
Men men.. Hur som helst, lyssnade igenom låtarna och konstaterade att fy f*n vilken kass musik, den enda låten jag verkligen gillade är Crusified Barbaras låt..  Är det värt 250 spänn för denna skitmusik egentligen?
Tål o tänka på, kan ju vara en kul grej trots allt... Får fundera på saken!
Nu åker jag iaf snart "hem" till Örebro, känns jätteskönt att få komma iväg lite. Träffa vänner och byta bort hemma ett tag. När man varit sjukskriven i nästan 3 veckor utan att egentligen må dåligt blir man tillslut lite galen och behöver komma iväg. Tyvärr har jag ju inte så många vänner kvar i Eskilstuna längre heller och de jag har har fullt upp med sitt... Så det blir skönt att komma iväg och träffa mina vänner från högskolan... Miss them!

Ikväll blir det mys med Carro och Evelina, sen får vi se vad resten av helgen bjuder på.. men det blir nog bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0