Längtar!

Åh vad jag längtar till helgen! För det första längtar jag efter att äntligen ha ledigt 2 dagar i rad (även om jag kanske måste plugga lite i helgen med).. För det andra ska det bli fint väder och då tänker jag styra mot svampskogen en sväng, med kamera och fika samt någon att hålla i handen! För det tredje så har en vän till mig stort kalas på lördagen och även om jag kanske inte är i direkt topform för fest så blir det nog väldans trevligt!
För det fjärde ( kan man säga så?) Så fyller min kära far 51 år och detta ska firas ute i det nybyggda sommarhuset med lite kaffe! Det blir mysigt!

Det blir nog en bra helg. Många trevliga aktiviteter och förhoppningsvis sol på näsan och frisk luft i lungorna!

Har en liten låga som spirar i mig nu och som gör att trots höst och jobbkaos så känns livet bra och det finns små frön som jag planerar att så lite runt omkring mig för att ge livet ytterligare mening!
Det är skönt att leva ibland! Faktiskt!

P.s.... vad som hänt med layouten på bloggen fattar jag inte och jag har varken ork eller tid att ta reda på det heller.. så den får se ut som den gör ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0