Ögoninflammation...

Så oglassigt livet blev helt plötsligt, har dragit på mig en ögoninflammation... Så jäkla äckligt, ont gör det och otrevligt ser det ut... Var på vårdcentralen igår kväll och fick pencillin- en hel jävla massa till o med, verkar redan ha börjat ge effekt då det inte är riktigt lika gojsigt idag som igår iaf!
Känns lite trist att det var tvunget att slå till till helgen bara, skulle ju jobba i helgen och såg tro det eller ej nästan till och med fram emot det! Hatar verkligen att sjukskriva mig, och särskilt på helger då jag vet hur jävla svårt det är att få in sjuksköterskor. Så... Nu får mina fina arbetskamrater jobba dubbelpass... Får köpa varsin chokladkaka åt dem eller nåt till nästa vecka.
Jaja, nu är det som det är och man får väl helt enkelt bara göra det bästa av denna situation... Så... Jag har roat mig med att städa lite, sovit en hel jävla massa och nu ska jag ta en promenad till apoteket och hämta ut mer medicin. Sen ska jag ta och plugga några timmar och antagligen plocka fram symaskinen och sy ihop lite småsaker ( mot förutsättning att jag lyckas med att byta symaskinsnålen! :P

Hoppas alla andra har en roligare helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0