Backstreet boys

dsc01012 (MMS)

Igår när jag röjde på vinden hittade jag en flyttkartong full med minnen från mina tidiga tonår. Denna låda var fylld med saker på Backstreetboys, jag älskade detta band och var totalt nerkärad i Brian. Då trodde jag på fullaste allvar att jag skulle gifta mig med honom, när det sedan kom fram att han hade tjej upplevde jag min första riktiga hjärtesorg, gråtandes slet jag dramatiskt ner alla bilder som fanns på honom ( o bandet) i mitt rum ( då skall tilläggas att rummet var i det närmsta tapetserat med bilder på detta band). Jag kände mig så otroligt sviken och bilderna kom aldrig upp igen, istället upptäckte jag Kent... Men det hör till ett annat inlägg. I lådan fanns alla affischer, påslakanset, t-shirts, pins, ett basketlinne som jag sydde i slöjden med brians namn på i hans favoritfärg blå. ( Min bästa vän gjorde ett rött som det stod Nick på), dessa hade vi sen under bsb- konserten i globen, tillsammans med snickarbyxor :P Jag hade använt mina gamla bokmärksalbum och fyllt dem med bilder och urklipp, en pärm där jag sparat alla intervjuer i plastfickor o.s.v. Helt besatt var jag av detta band när jag var 12-14 år.. Och Brian var som sagt min första stora kärlek! Det var väldigt roligt att hitta denna låda och jag är glad att mamma inte hade hjärta att slänga alla dessa saker när perioden var över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0