Nackspärr o badhusäventyr!

Idag har jag och Ville varit med min gudson Kasper 3,5 år i badhuset... Det var jättemysigt och trevligt... Vi badade och lekte i bassängerna... Det var kul men jösses vilken koll man måste ha på barn, hehe... Är inte direkt van vid det! Men det blir nog annat när man har sina egna iof!
Vi avslutade med lunch på Mc D...
I badhuset lyckades jag dra på mig nån form av muskellåsning bakom vänster skulderblad, det gör så himla ont, särskilt när jag försöker böja nacken bakåt eller åt höger... 
Hade tänkt träna, men vet inte riktigt vilken träning som skulle funka som det känns just nu.. Har försökt med tiparol, alvedon och sidurogel men med mycket tveksam effekt... :(

Ikväll blir det Melodifestivalen med Hannah och Lisa... och lite vin! :)
Trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0