Yrsel!

Började dagen med att kliva upp och nästan trilla ikull, värsta yrseln snurrade min värld...
Jätteunderligt!
Det snurrar fortfarande, får lixom ingen balans eller fokus.
Känner mig lite skum, är lite snorig så jag tog lite nässpray o hoppades att det kanske är bihålorna som skapar yrseln... Men icke!
Så jag tog tempen 36,8, inte direkt nåt att anmärka på!
Så... Nu blir det träning ändå! Med eller utan yrsel..
För att genom att sitta still o känna efter blir man då inte magrare....
Särskilt inte med tanke på att jag åt både polly och dark milk - choklad igår på min fredag-lördag-söndag-dag!
När man är ledig får man äta vad man vill, men bara 1 dag i veckan! :)

Ne, iväg till gymmet! Överkroppen ska tränas.... Sen blir det jobb resten av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0