Bra dag!

PMS-monstret har rymmt för denna gång, skönt! Känner mig som mig själv igen!
Jag måste erkänna en sak, trots att jag gillar vintern och aktiviteterna som hör den till så tycker jag att det är skönt att det smälter undan lite snö nu och att termometern visar plus, att sedan solen visar upp sig gör ju att det i det närmsta känns helt underbart!
Tog idag äntligen tag i det där med träning oxå... Körde 1h och 20 min på gymmet, 15 min löpning och resten styrka, största delen rygg och axlar! Sen gick jag hem och körde 10 min mage oxå!

Nu äter jag en god lunch här hemma och laddar inför en kväll på jobbet! Med tanke på halkan så kan jag tänka mig att det blir endel att göra, men det känns inte jobbigt för det idag! Tror jag har en bra dag idag! :)


Dagens lunch!! Jättegott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0