En sak till....

Jag vet att jag inte har tid att sitta här och häcka egentligen... Men jag reflekterade bara över en sak som jag måste dela med mig av... Kanske är det bara jag som tänker så, men varför tänker man alltid att " Det kommer aldrig att gå" ???
Nu syftar jag främst på viktnedgång, för när jag tittar på bilderna som jag tagit i jeansen som jag vuxit ur (inlägg nedan) så tänker jag att jag ändå aldrig kommer att komma i dem?! Som om min benstomme eller muskelmassa vore det som vuxit på mig?! Såklart det inte är! Men när jag tittar på min kropp idag så tycker jag inte att den ser så himla fläskig ut, (har rätt jämnt fördelat fläsk på kroppen) Men likväl så finns det ju där... Och lik väl ska det bort!

Men Varför tänker man alltid så? Varför tänker man alltid att "det kommer inte gå" ?
Rädsla för att misslyckas? Rädsla för att behöva jobba hårt? Kanske?! Antagligen!
Men vill jag se ut såhär hela livet då? Det är ju inte direkt någon som tvingat mig att äta sötsaker för ofta och träna för sällan... Det är ju jag själv som gjort detta mot min kropp och det är bara jag själv som kan ta hand om den som den förtjänar igen.

Så, dumma mig att tänka så lixom! Vem lyckas om man inte tror att man ska lyckas? Självklart kommer jeansen att passa igen och självklart kan jag väga 15 kg mindre om jag bara ger mig fan på det!

Blod svett och tårar kan vara det som krävs! Men det är det antagligen värt i slutändan!

Jag vet ju att det går.... Bildbevis på att det går att vara smalare:
(motivationsbilder!)







Så....  Det är bara att slita!! DET GÅR!!! Men det krävs ansträngning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0