Ledig dag!

Diskmaskinen surrar i köket, tvättmaskinerna tvättar min tvätt i källaren, dammsugaren är nyss återställd på sin rätta plats i städskåpet! Jag har placerat rumpan i soffan en stund och sippar på en kopp kaffe!
En dag utan tider att passa, utan krav och måsten.... Skönt!
Ska strax ta en promenad ut i det gråa vädret, trist väder, men lite frisk luft känns som att mina lungor skriker efter!
En sväng på stan sen kanske?! Vill shoppa! Borde inte om vi ska ha råd med hus någon gång, men kika lite om det finns nåt vettigt på rean kan man väl ändå få göra?!
Längtar till helgen när jag får spendera tiden med finaste Caroline och återförenas med min älskade karl på söndag! :) Känns som att det kan bli en bra vecka! :) Lite sol på detta så skulle det kännas underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0