Lördagen...

Lung och skön hemma-lördag kan man mist sagt säga, vi har endast varit ute till affären för att inhandla lite gott till k kvällens middag, den serveras nog inom den närmsta timman, alltså väldigt sent... Men vad gör det när man väntar på nåt gott?

Meny:
Pepparbiff, potatisgratäng och sallad
Ostkaka med grädde och hjortronsylt till efterrrätt!

Har ägnat dagen åt att städa ut julen, nu känns det fräscht här hemma igen och rätt befriande att kasta ner tomtarna i källaren för denna gång. Nu vill jag ha sol och tulpaner i mitt hem... :P

Såhär juligt hade vi det hemma senast imorse.....

Men... Nu....

Myser vi i detta....

Egentligen gillar jag inte de där lila gardinerna, tycker att de blir så mörka i rummet, känns lite som bunker över det med dem... men det kändes lite väl tidigt att kasta upp de vita... Ser dock fram emot att byta till dem och mina fina kuddfodral i mars/april, när solen tittar in lite längre om dagarna... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0