När Ville är borta dansar Malin på bordet!

Ville är bortrest, denna vända till Tyskland på jobb...
Jag är hemma, jobbat hela helgen och idag. Avslutade dagen med en fika med Kristine innan jag segade mig hemåt igen.. Landade i soffan och har inte rest på mig riktigt än... Latmasken!!
Borde laga mat, men slarvar, slarvar ofta när Ville är bortrest, det är så tråkigt att laga mat åt sig själv och det är så tråkigt att äta själv... Så jag äter yoghurt med honung och björnbär... O så äter jag knäckemackor, dricker cola light och äter kexchoklad....

*suck* O mitt blodtryck som börjat nosa i överkant, antagligen inte för kosten egentligen, snarare för stressen och kraven.... Men... Det blir ju inte bättre när man slöar och äter dåligt!

Men, har " fredag" idag... Då får man landa i soffan, alla andra gör ju det på sina fredagar så jag måste ju oxå få landa... Så jag krashade och reser  mig igen imorgon...

Hade jag gjort såhär om Ville varit hemma? Antagligen inte! Men nu dansar jag på bordet...
eller ja däckar i soffan snarare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0