Träningsschema för v. 3.

Måndag: Gym: fokus på ben, höfter och midja!
Tisdag:Promenad 5 km
Onsdag: Styrkepass+ 4 kmlöpning på band
Torsdag:  Gym: Helkroppspass styrka + 3 km löpning på band.
Fredag: Vila
Lördag: Promenad + Vila
Söndag: Bidde ingen träning! Kasst av mig!

Blir inte riktigt lika bra fördelning av passen denna vecka som förra, lär vara rätt slut o kroppen på torsdag, men då väntar 2 dagar vila när jag drar till Stockholm för att hälsa på Carro!



Bjuder på en gammal bild på mig och Carro från den tid då det befann sig så att vi hängde mer på gymmet än i soffan! :) Good old times! Men man kan som sagt inte leva på gamla meriter, så nu jälvar kör jag hårt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0