Free Friday....

Ledig idag... Skönt! Har jobbar hela veckan och ska jobba hela helgen *suck*
Har lite att pyssla med idag, som alla andra lediga dagar... Helst skulle jag bara vilja ligga i soffan och läsa böcker idag, men det får nog prioriteras bort ändå.
Har just avslutat frukosten här i lugn och ro, blåbärssmoothie och kesomacka... nam nam... :)
Ska ta mig ner på stan och uträtta lite småsaker och köra ett pass på gymmet!
Har endel att göra här hemma oxå, vi går allt mer i sälja- lägenheten- tankar och då är det ju lite småsaker som behöver ordnas, det ska börjas rensas ut för ev. visningar, städas fint, bättra på småsaker o.s.v....


Vardagsrum under höst/vinterhalvåret


Sovrummet


Vardagsrummet under sommarhalvåret


Andra halvan av vardagsrummet.... Samt mina bättre hälfter
Älsklingen och värsta bästa Caroline, som förresten fyller år just idag!! :)


O så har vi en hall, som går i värsta schyssta ljusturkosa färgen... syns dock inte så bra här...



Bakom mig syns lite av vårt kök, sedan dess är dock knopparna, spisen och fläkten bytt till nyare varianter....

Tror ni nån vill köpa stället?
5 min från station och 5 min från centrum ( gåendes alltså)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0