Jag har blivit mamma...

Hehe.... Jovisst, igår förmiddag blev jag förälder! Det gick förvånansvärt enkelt och smärtfritt och det känns bra idag... 

Jag loggade helt enkelt in på http://www.unicef.se/varldsforalder/bli_varldsforalder/ och skrev in mig... Så 100 spänn i månaden ska jag här med lägga på att vara förälder, känns bra! Känns bra att få göra nåt för nån annan och för mig innebär det möjligtvis 2 öl mindre på krogen, två gånger mindre att luncha på nån av skolans restauranger, en topp mindre eller ett par tights.... Överlever det!! :)  Och det tror jag fler där ute gör, så ta en funderare på vad just du som läser detta just nu tycker är viktigt och kan avvara en slant för?! Kan handla om forskning om sjukdomar, människorättsorganisationer, stödja tredje världen eller vad som helst...  
Våga göra lite nytta bara... Våga engagera er och se att det finns en verklighet utanför er!!


Utöver det då... Stressigt värre nu... Massor i skolan, fattar inte hur det är tänkt att vi ska hinna med allt, har tentor och litteraturstudier o hemtentor på varandra just nu... *suck*  Men men, bra för mig så slipper jag vara ute i våren och se alla kära par och bli allmänt deprimerad för att ingen älskar mig... Det är bara jag i hela världen! Så känns det.. även om det helt klart inte är så!! :)  finns nog fler patetiska singlar där ute som i april känner sig väldigt övergivna och ensamma... hehe

Och  sen är det snart dax för det omtalade varlborgsmässofirandet på campus oxå, samt min och carros Karlstad- trip här nån gång snart..  - vi lider av svåra abstinensbesvär efter nöjesfabriken... haha...   Herregud, fattar inte hur allt ska gå ihop, det är tight, tight, tight.....  Och så ska ellen klämmas in och avslutning ska planeras för det oxå... Måste verklige se till att komma i fas med mitt liv nu!! så det så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0