man ska ha koll på alla killar man träffar...

Haha... så pinsamt... Fick ett sms idag från ett nummer ja inte hade på telefon, den har ju krånglat så tänkte att det kanske var nån kompis vars nummer försvunnit...  Sms:et löd typ : "Hej på dig... hur är läget? var ett tag sen vi hördes... Kommer du förbi eskilstuna nånting snart eller? Kram "   O på skoj sa ja till Lina att hoppas att det inte är nåt gammalt ragg som man glömt bort... Tjii fick ja.. Haha... skickade ett sms tillbaka o sa att allt var bra samt informerade om att min mobil krånglat o vissa nummer försvunnit... självklart visade det sig att det var ett krogragg... haha... men men... Som tur var var det iaf ett väldigt trevligt krogragg- när poletten väl föll ner i min lilla hjärna...  så nu blir det allt lite smsande iaf... precis vad ja behövde... hehe... som sagt.. man ska fan ha koll på alla killar man träffar annars blir det pinsamt, samt inte radera nummer för fort... :)


Sen måste ja bara berätta om min fantastiskt roliga mamma, hon har fallit för en telefonförsäljare...   Han sålde digitaltv... till min mor.. haha... hon som inte ens kan sköta fjärrkontrollen på en vanlig tv...  nu sitter hon och tittar på förpackningen på sin nya digital tv... haha...  Och inte förstår hon vad det är så fantastiskt med den boxen inte, för det är ju fullständigt omöjligt för en så oteknisk kvinna som henne att förstå nåt sånt... :) O pappa bara suckar åt hennes inköp... :P   Och jag bara skrattat åt dem... :P 

Imorgon kommer pappa hit o hälsar på.. han ville till ikea så ja tänkte försöka lura honom på lite grejer.. hehe.. kanske en o annan badrummsmatta ( behöver verkligen en ny) o så en sväng in på marieberg... vill ju ha inlines som sagt.. ska träna rumpa... :P

 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0