Tillbaka här då...

Hmm.. Skulle just skapa mig ett konto här, men så visade det sig att min mailadress redan fanns i registret och mycket riktigt.... Här var jag... För fyra månader sen lämnade jag tydligen ett avtryck här.. Redigerade det idag... 

Tänkte att det här skulle bli min "blaha-blogg" eller nåt... vill man läsa mer av mina seriösa tankar är man dock välkommen att titta in på www. emlinn.bloggagratis.se  ... Där kan man få en inblick i mitt kaotiska känsloliv, för det är väl vad man kan kalla det.. hehe...

Jaja... Hursom helt.. Oseriösa bloggen här...

Helgen:
 Fredagen skulle vara full av plugg då jag hade en omtenta att ta tag i på lördagmorgon... men icke..... mest snack i telefon tyvärr och tentan gick åt skogen- inte helt oväntat kanske... Men hade väl inte räknat me så mycket detaljer heller...

Lördagen skulle även den fyllas av plugg och absolut ingen sprit....  Plugg?? Ne, tentan fick räcka för dan... Fick dock rummet ordentligt storstädat...  Och den vita kvällen blev en blöt natt med tequila på babar och finlandia shottar....
Tanken med kvällen var: En sväng förbi grillningen hos Pernilla, sen en sväng förbi Carros nya killes klasskompis fest... sen hem till sängen!! That´s it....
Gick rätt okej, vi kom iof aldrig iväg till Pernilla, men tittade in på festen hos C:s nya killes klarrkompis iaf.. :P typ 20 min... sen drog vi hem o hämta vinet o så iväg o hämta upp en kompis utanför stan... Vi var fortfarande helt övertygna om att vi skulle ha en vit helg... Men, så passerade vi ica för att handla lite läsk... Läsken blev dock groggvirket och min Finlandia flaska är tömd... hehe.....

Spontanitet kallade vi det.... Idioti skulle jag kalla det idag... 

Hur som helst slutade vi på Babar, rätt trevligt ställe det måste ja säga.... Tyvärr slutade min kväll i ett breakdown...  Dummt, dummt, dummt att supa till och ännu jäkla dummare att köra tequila när man är inne i en period och känner sig som sveriges minst värda människa... 

Slutade med att C: s nya kille käkade burgare på parkeringen och jag och Carro gråtandes rullade runt på gräset här ute på Campus... hoppas verkligen att ingen kom hem samtidigt som vi... hade fan gräs i hela sängen när jag vaknade.. haha... måste erkänna att det hade suttit bättre me en trevlig karl, men det vore väl att önska efter för mycket... : P

Dagen har gått åt till att ligga ute på campus och avnjutit solen... Fantastiskt väder vi fått måste ja säga... Jobbar på brännan nu... :) 

Jaja... lite från mig idag då...

shlimm o fitt.....  ;)  that´s the shit.... ok?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0