Babylycka och svidande linser...

Jepp, nu är han här.. Lille Casper! Ska åka och hälsa på lilla familjen idag, ska bli jättekul! Är så stolt över min kära vän som vågat satsa och köpa hus och skaffa barn! :)    Återstår att se när det är dax för en annan, men känner inte någon brådska direkt, vill plugga klart så att jag har jobb och kan erbjuda en bra framtid för de små. Sen vill jag hinna resa lite mer och skaffa mig en riktigt jäkla bra kille.... :) -vilket verkar vara lättare sagt än gjort! :P
Är så förbaskat kräsen tror jag... Inte lätt att leva upp till mina krav inte, och gör de det så lever jag oftast inte upp till deras.. haha.. snacka om att mitt kärleksliv är ett moment 22.. :P

Jaja, annars då... Det svider i mina ögon av linserna... Jätteirriterande!!!
Har kommit igång med träningen igen, försöker äta bra mat ( har lagt på mig typ 4 kg, de senaste två månaderna... haha.. ) Illa att komma hem till mammsen och käka mat. :P Fattar inte hur man lyckas, när jag är själv har jag jättebra diciplin, men inte när jag bor hemma. Jaja, är ju bara en månad kvar i Eskilstuna nu, sen drar ju skolan igång igen.. så det löser sig nog!! :)

Annars är det fullt upp med jobb och golf... :) Är ute i Mälarvik den här veckan med jobbet, hur nice som helst, de boende mår så bra där ute och då är det kul att jobba! :D   Och med golfen går det bra! :P Har bestämt mig för att skriva teorin nästa vecka! Sen börjar jag ju gå in mer på dagarna så då kan det vara skönt att ha den gjord!

JAja, det var en kort, skittråkig uppdatering om vad som försigår här. Har verkligen inget vettigt att skriva i mina bloggar nu för tiden.. hehe... Skrivkramp eller nåt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0