Det ser okej ut...

häromdan var jag och Madde nere på stan, sen gick vi till Stömsholmen för att käka lite frukt och bröd till "lunch".... Riktigt mysigt men måsarna jag skrev om sist var mindre mysiga....
Hursom så måste jag bara lägga ut några av de fina bilder Madde tog på mig, blev riktigt förvånad, trodde inte jag kunde se så pass okej ut... haha

image40


                               - sista bilden: fotografen! :)   



image46

Vadå skum min... Men annars är bilden bra.. :)

image47

Sötast i eskilstunaån... :)

Jaja, nog me bilder här, nu måste jag packa inför min och Linneas minisemester i dalarna... :)


Kommentarer
Postat av: mio

bilderna va ok...på dig!
kram

2007-07-05 @ 17:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0