Skrattar åt tvättrutinerna...

image55

Såhär sitter Cesar när han ska tvätta magen.. Det är ju inte så att han ser dum ut eller så... :P
Min sötiskisse... Han är så go...

Igår var jag ute hos Angelica och hälsade på lilla Kasper, han är så himla söt den ungen! Kan konstatera att det finns fula och fina bebisar och den här ungen är verkligen så fin! :)  3 veckor blir han idag... Helt otroligt vad tiden går fort.. Nu är det snart dax för Örebro igen! Ska bli skönt, och kul att komma tillbaka dit! Det händer mer där än här, när jag kommer hem till Eskilstuna inser jag alltid hur förbannat skönt det är att inte bo här längre... En himla tråkig stad är det! Med rätt tråkiga människor ( med några undantag såklart)... Ne, blir skönt att komma tillbaka till skola, vänner, plugg och eget boende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0