Underbara älskade

Okej.. Nu har jag sett den... Filmen alla talar om... Underbara älskade, med Mikael Nykvist... Och vad kan jag säga annat än att osentimentala malin nästan fällde en tår...  Har bara gråtit på två filmer i hela mitt liv om man bortser från titanic när jag satt och ansträngde fram två tårar bara för att man måste gråta på titanic... :P 
De andra var tretton och after Jimmy...
Jaja... Underbara älskade var iaf en riktigt fin film i min smak! Sen kikade jag på den svarta dahlian med Josh Hartnett och Scarlett Johansson... Skum var den... påminde lite om den där Magnolia med tom cruise.. skum helt enkelt... En såndär som filmnördar hyllar till skyarna och en annan funderar på varför... :P
Sen funderar jag på fenomenet Scarlett... Är hon egentligen så jäkla snygg?? Jag tycker att hon är skitful, kan iof vara för de frisyrer och kläder hon bär i filmen, men ärligt! Hon är inte snygg!!!   Dock är Josh Hartnett nice ögongodis.. hehe...

Jaja.. nu ska jag underhålla min lilla kisse en stund innan jag flyr till arbetet... : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0