Jympanörd no.1

Ja, här och nu tänker jag erkänna en av mina laster... *spelar en liten trummvirvel på tangentbordet*


JAG ÄR EN JYMPANÖRD!!!  

Ha, det ni... Jag är en av de där töntiga motionärera som tycker det är skitkul att motionera i grupp... Jag är en av de där som står o viftar med händerna i luften till cara cara mia, hoppar fyra steg till höger me armarna i en konstig vinkel åt sidan till carola, som ligger i sitt eget svett på ett golv där andra legat o svettats och sjunger med när jag gör mina sit ups och tänker på att använda kniiiiip musklerna... och ja, jag kör raketen med ett leende på läpparna i slutet på passet... Klappar händerna och hoppar högt me knäna i luften..... Jag till och med skrattar åt de löjliga ledarna där de står i mitten  och skojar och tjoar... och jag tycker att det är förbannat kul att kolla på alla människor som hoppar grodhopp, knäböj och går v-steg i otakt...  Och notera att de är fan lika roade som jag...

Och där står vi.... 50 jympanördar mellan 16 och 65 och har nåt gemensamt..... Vi tycker att det är förbannat skojigt att hoppa små grodorna i grupp till en förfärlig schlagerdänga... :P


okej, har något coolare träningslaster med..... typ spinning.. det är väl lite tuffare?? eller gym, det är ju grymt tufft... stå där och spänna biceps bracci eller triceps bracci... o så lite latrissimus dorsi.... o så lite femor och abdominis...  Aha, ser ni vad coolt det är att sitta o plugga anatomi o maskinerna.. :P Och en annan okej aktivitet för att kompensera mitt jympanördande måste väl ändå vara den hederliga joggingen... eller??? Simma?? promenader utan stavar?? ( försöker rädda min heder som människa här... :P )



Äh, orka kämpa för den hedern då....
Jag är en jympanörd, och jag är det med stolthet... :P

Kommentarer
Postat av: mio

tjena!
tycker att din blogg e skit kulig o läsa...kan du inte sätta in lite mera bilder på dig?o uppdatera gärna oftare!!!
kram...en hemlig beundrare

2007-05-30 @ 23:38:41
Postat av: emlinn

haha... tack mio!! lägger upp bilder när det passar och uppdaterar när jag har nåt "vettigt" att skriva... Kram Malin

2007-06-01 @ 09:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0