Tänk om han gör slut om du fiser i sömnen...

Okej, men detta inlägg tänker jag sudda ut alla illusioner om hur de " perfekt, pryda" tjejerna ser ut och beter sig... Samt vad som rör sig i kvinnors hjärna när de pluggar.... för inte har vi tillämpat vårt syfte med uppsatsen att finna omvårdnadsåtgärder för att hjälpa patienter med sexuell dysfunktion....

Nene... idag har vi syndat, vi har snackat om allt som verkligen inte är av betydelse på denna jord... eller egentligen är det ju det... vi har disskuterat sexuella hjälpmedel till exempel....
Bästa kommentaren under den diskussionen var  :

" Jag sätter den på plats o väntar medans ja kollar på tv så är det klart på den kvart... " - hmm... jo, visst!!

Sen diskuterades storleken, den eviga frågan... Lång, kort, bred, smal?? Ni vet vad jag pratar om här antar ja... Och ännu en fin kommentar kläcktes... "Hellre tjock än lång, man behöver ju inget som petar öronen på en lixom.."

Sen diskuterade vi även ett fenomen som påstår sig inträffa 16 ggr/ dygn hos varje person... *pryda jag blir generad* , vet inte hur ja ska formulera det men det handlar iaf om gasutsläpp, mycket otrevligt  men kiss o b*js humorn är på hög nivå när man pluggar som sagt... Och efter att vi konstaterat faktum att det måste vara så att det händer att man fiser i sömnen så påbörjades diskussionen om att ett förhållande kan vara för bra....
Och då ploppade dagens bästa kommentar upp av nån som var kvar i samtalet om gasläckor..... " Tänk han gör slut för att du fiser i sömnen då... "  - ja, vilken kille, den killen vore ju verkligen värd att skaffa familj med...  :P Känns som att han skulle stå brevid ens sida i vått o torrt... nee....


Även tamponger stod på tablån för dagens samtalsämnen:
" Har ni testat ellen med mjölksyrebakterier?"
" ne, jag är laktosintolerant... "  
- jepp.... är man allergisk så är man allergisk, varför testa lixom... :P

Och poopoo.... och Pii pii..... - fy på oss äckliga tjejer.... *generad över att överhuvudtaget närvarat vid samtalet*
Urinvägar och matsmältningsfunktioner är sånt man kan behålla för sig sjäv  MEN:
"Jag kan poopoo när som helst på dygnet... "
" Jag kan inte poopoo på kvällen"
"Jag har piipii på helt fel ställe, vid helt fel tidpunkt och inte med flit... "
- typ....


Sen funderade någon lite över vad ANNA KNAPP hade sagt om hon sett dagens meny.... hmm... knapp?? - Ne, hörru, Skipper heter gurun i efternamn..... :)



Ja, så har vi avslöjat vad tjejer egentligen diskuterar.... det där me smink o kläder... nene, det är passé nu är det kroppen som gäller och allt som är tabu och inte okej att prata om.... Så vi har averkat alla äckliga kroppsfunktioner och några till över en muffin, några glassar och lite mat... samt ett och annat papper om sexuell dysfynktion...... Och rätt många skratt och generande avslöjanden....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0