Tentan är snart över....

Okej varit lite seg på att uppdatera här... Anledningen ser ni nedan.... :


image13

Ja, hemtenta kallas det... och pärm på pärm och bok på bok har plöjts efter svar på frågor man idag inte kan se ett ord ur utan att spy en radda av svordomar...


I natt blev det lite dåligt med sömn, satt uppe och pluggade till fyra inatt och klockan åtta vaknade jag med ett stressat ryck och 432 tankar om tentan... och självklart de 498 andra tankarna som mormalt kastar sig över mig när jag vaknar...

Denna sömnbrist framkallade en smärre svacka under dagen och carro dokumenterade min vilande rumpa.....

image14


Och vad kan jag säga annat än att värre blev det:

image15


Men nu är den förbannade tentan avklarad, ett kilo godis senare, ett maxmål mitt i natten och en halv kebabpizza till lunch.... ja vem sa att det var slött att studera och vem har tid att laga mat under en hemtentaperiod???


Och nu ska jag sova!!

Och hoppas på att sova gott inatt med för en gångs skull....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0