Bakslag...

Jag läker inge bra...=(
 Ska till doktorn idag, hoppas hon bokar in en ny "akut" operation i nästa vecka... Är trött på att bli besviken på detta hela tiden... Jag är 25 år och det enda som händer i mitt liv just nu är att vänta på livet... Jag borde vara mitt uppe i det, borde ha schemat fyllt med jobb, fest, after work, resor o.s.v... Men det enda jag gör är att sitta hemma och vänta, vänta på att detta jävla öga ska läka så jag kan röra mig bland folk igen...
Jag har väntat hela livet på att den dagen ska bestå.. Så jag slipper bli avbruten i livet... Börjar inse att den dagen aldrig kommer att komma, det är såhär mitt liv ser ut, alltid har sett ut och antagligen kommer se ut till och från..

Funderar på om jag inte ska leta mig ner till en frisör idag som kan klippa till en fet jävla lugg att gömma ögat bakom, så jag åtminstonde kan gå på promenad och slappna av, eller känna mig lite ok inför pojkvännen och andra vänner och kanske till och med våga gå och jobba igen...  För jag pallar inte detta.... Det måste bli bra snart, nu, helst igår!
är trött på att ha livet on hold...  jag är en levande människa ju... Ingen sån som gillar att sitta hemma och glo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0