Bloggtorka...

När sommaren kom till Sverige torkade min blogg... Evigheter sen jag skrev sist men har inte varit motiverad till det faktiskt, har hållit mig sysselsatt med annat... Typ aktivera mig med karln nere på Öland och vara frustrerad över att vara sjukskriven... Men å andra sidan så kan ja vara sjukskriven fler gånger om jag har möjligheten att vara med min fina på öland... Har ju till o med blivit lite solbränd...
Hursom så är jag numera "bara" sjukskriven halvtid fram tills operationen, som de ska försöka tidigarelägga... *hoppas, hoppas, hoppas*
Längtar verkligen efter att bli frisk nu, är sjukt frustrerad över detta... Är jättemotiverad att sätta igång med så mycket men har ingen lust sålänge operation och ovisshet ligger som ett block i min väg...
Sen längtar jag efter karln med, men han kommer på söndagkväll... Då ska vi skruva ihop det sista på soffan tillsammans och så börjar det "nya livet" på måndag men invägning och en schysst veckomeny i hälsans tecken...  Känns bra, nu vill jag bara få operationen gjord oxå, så jag kan börja träna igen... Längtar så jag blir galen efter det!

Ja, helt enkelt.. Det händer inte så mycket i livet just nu... Det står bara on hold... Iaf större delen av dygnet för närvarande!
Men jag återfår säkert lite inspiration till bloggande när livet börjar rulla igen hoppas ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0