CV... What about me?

Försöker få ihop ett bra Cv... Det behöver man tydligen ha för att få jobb säger de..
Så nu har jag samlat ihop alla papper i en pärm så att jag kan ta med mig pärmen på eventuella intervjuer och visa upp...
Men så till det svåraste, tänkte nämligen försöka få ihop en grund till ett personligt brev som man sen såklart får ändra lite i beroende på vilket jobb man söker.
Gu va bekvämt det var på den tiden man pluggade, kunde ju nästan ångra att man tillslut tog exemen,  nu längtar jag ju nästan efter att påbörja vidareutbildning..

Har mycket jag behöver fixa med denna vecka, måste tömma ur min lägenhet, försöka få ordninng på den "nya" eller ja, Villes lägenhet som nu är full av även mina saker som letar en bra plats... Jag behöver komma igång på allvar med jobbsökande, behöver kräva svar från mina läkaren över hur den närmsta framtiden kommer att se ut....  Skulle behöva ta tag i att fixa glasögon, boka synundersökning o.s.v. samt boka tid till en naprapat för min rygg har låst sig på nåt sätt så att varje andetag gör att det hugger till av bara helvete i ryggen...
På sätt o vis är det ju nästan tur att jag bara jobbar halvtid för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0