Drömhuset... Projekt: Övertalning!

Jag har hittat ett helt underbart hus på hemnet, ni vet ett sånt där mindre rött hus med vita knutar med en kanonmysig tomt... Ett litet förråd på gården och nära till bad, stall och annat vettigt, mysigt, bra...
Det är inget jättestort hus och absolut inte flådigt, men det är lagom för mig och framförallt så har det allt sånt jag tycker om, solig altan, träfasad, pärlspont i större delen av huset, rustika furugolv, fina spröjsade fönster.. Och det kostar bara 1,5 miljoner...
Tyvärr tycker ville att vi ska vänta till våren innan vi köper nåt hus, han tycker att det vore bra om vi hade en stabil ekonomi som mest rullar på när vi köper hus..  Han är ju så vettig... (läs: tråkig! ;P)
jag vill verkligen ha detta hus, så nu undersöker jag möjligheter... Så får väl ja köpa det o han bo kvar här i sin lilla lägenhet då.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0