Ett litet steg i rätt riktning...

Idag tog jag mig äntligen i kragen för att nå målet - ett sundare liv, en sundare kropp...
Startade dagen som vanligt, me min favvogröt...
Sen blev det en promenad ner till badhuset där jag simmade i 40 minuter, det gick bra, höll ett bra tempo, kände inte hur trött jag blev i kroppen förräns jag kom upp...
Sen tog jag en promenad hem och fixade lunch; fullkornspasta, wokgrönsaker och biff av nån form av nötrulle?!
Ikväll blir det broccoli o svamppaj där degen är gjord på dinkelmjöl ist för vanligt...
O så blir det självfallet en frukt på eftermiddagen... Nu ska förbränningen hållas igång...

Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ta en promenad till jobbet eller cykla, men det lutar åt cykeln så jag hinner sova lite mellan arbetspassen...
Imorgon ska jag släpa mig ner på gympozz och köra nåt pass efter jobbet, typ Box kanske?!

Nu kör ja på... Orkar inte se ut som en stoppad korv längre, vill ha mina "fördelaktiga" kurvor tillbaka ist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0