Förflutet...

Vi har alla ett förflutet...
Vi, du och jag... Vi har ett förflutet...
Inte tillsammans
Med andra, i en annan tid
Avslutade kapitel,avslutade relationer
Det finns minnen, känslor, fysiska saker kvar
Det kan ingen ta ifrån den tid som varit...
Det hör till att spara på minnen
Men att kastas in i ett förflutet som inte hör till mig
Det får jorden att skälva...
Det får mig att skaka, må illa och känna mig svimfärdig...
Som om jag förflyttas ur min egen kropp
jag vill så gärna tro att jag är den enda för dig
Den enda som någonsin spelat någon roll
Men att tro det vore enfaldigt, naivt och att leva i en lögn..
Istället får jag förstå...
Att du var värd kärlek redan innan mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0