Hormonko...

Usch, min kropp  mår inte bra av hormoner, den mår knappt bra av mina egna och när jag tillsätter dem utifrån så får den spel...
Humöret svänger som en gunga, jag blir sjukt irriterad över småsaker som egentligen inte har någon betydelse, jag som nästan aldrig blir arg blir plötsligt skitarg för allt som går fel.. Jag har ingenting som skulle kunna liknas vid ett tålamod... Detta är ju inte bara ett problem för mig utan det går tyvärr ut över andra med... Och jag kan inte styra det, istället skäms jag och får dåligt samvete och känner mig askass för mitt humör...

På detta har jag händer och fötter som är vätskefyllda och svullna...
Jag har fått finnar... Jag som typ aldrig har finnar ser numera ut som en prickig korv...
Jag lider av kroniskt illamående...
Jag har jättejobbiga blodtrycksfall.... Faller typ omkull bara av att resa mig upp.

Är det verkligen värt det? Är det så jävla farligt att bli på smällen egentligen?
Att vara en hormonko är iaf inte min grej...
:P

Kommentarer
Postat av: amanda

Det låter snarare som att du ÄR på smällen! Kram amanda

2009-09-01 @ 23:30:16
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0