Lättad...

Är så lättad, fick nyss ett samtal från handläggaren på F-kassan som tittat på mitt ärende och hon har godkänt sjukpenning. Har varit så orolig för att inte få det godkänt, trots läkarintyg och den eviga påminnesen om eländet så fort jag passerar en spegel!!  Som ett plus så var hon även jättetrevlig!
Skönt när myndigheterna inte ställer till livet mer än nödvändigt faktiskt.
När utbetalningen sker är ju dock en annan fråga... Men förhoppningsvis kommer jag att överleva och kunna betala hyran trots sjukdom!
På detta så har jag även ringt till en PA-konsult här på MSE, vi hade oxå ett bra samtal och jag hoppas att det löser sig med arbete till hösten. Hon verkade hoppfull, iaf för ett vikariat! Så det är bra!
Skönt med lite positiva nyheter mitt i allt elände faktiskt!
Nu ska jag kasta i mig lite lunch sen ska jag ta mig en lååååång promenad innan regnet börjar droppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0