Ledig?dag...

Idag har jag varit ledig... "ledig".....
Att vara ledig idag innebar att Ville väckte mig kl 06.45 för att han inte ville gå upp utan ligga kvar i sängen och mysa istället så hans klocka ringde otaliga gånger, när han tillslut gått upp gick han ut i vardagsrummet och satte på tv´n på högsta volym... Försökte somna om... Men strax efter åtta gav jag upp och gick upp och skrev klart mitt CV istället...
Sen blev det en promenad till mor och far där jag skulle ta en sväng me hunden och hämta min cykel...
Sen ner på stan o luncha med Hannah, mycket trevligt och det kändes faktiskt som en ledig dag...
Strosade en kortis på stan och gick in i affären Tippy, har aldrig varit därinne förut, är inte direkt nån affär för mig men jag hittade faktiskt en söt liten blommig skjorta...
Sen åkte jag hem till min gamla lägenhet och städade.. Det är nästan klart nu, ska torka ur kyl och frys samt torka golven imorgon eller på lördag nu bara... På söndag flyttar den nya in!
Hem laga mat... tvättid = skolkade från tvättstugan...

Och nu sitter jag här i min soffa o väntar på karln, borde ta tag i dammsugning eller åtminstonde sortera upp alla "viktiga" papper... Nåt mer innan denna lediga dag går mot sitt slut!

Imorgon kl 13 har jag anställningsintervju, det hade kört ihop sig lite så så fick det bli... Så nu ska jag fila på mitt CV så det är snyggt och bra när jag kommer imorgon eller om det blir dax för ännu någon annan intervju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0