Nystart!

I förrgår kom V hem från Öland som jag redan skrivit. Han hade visst gått upp lite i vikt under semestern ;P... Otroligt nog har jag gjort detsamma sen jag blev sjukskriven.. Närmare 5 kg har vi lagt på oss var...
Så nu har vi startat vårt nya liv med planerade matsedlar för veckan ( så långt det är möjligt, lite spontanitet måste ju livet få innehålla).. För min del ligger träningen fortfarande på is, längtar dock ihjäl mig efter att få köra ett hårt pass, sådär så det smakar blod i käften och svartnar för ögonen...  Men i väntan på att bli läkt så får jag hålla mig till promenader. Tänkte satsa på att gå minst 10 000 steg/dag under min sjukskrivning iaf! På så vis håller man ju iaf igång lite, även om det inte är riktigt samma sak som träning..  Men man får göra det bästa utav situationen helt enkelt!

Längtat verkligen efter att var i form igen...  Både fysiologiskt och estetiskt!! :p

   Typ som här, strl 38... I like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0