Ortopeden- here I come...

De ringde från ortopeden idag, där jag sökt ett vik...
Jag fick det!
Så skönt och kul samt spännande... Så det blir ingen rast för mig i höst.. Sätter igång på måndagen direkt efter att mitt vik går ut på BB... Känns bra att livet går vidare får jag säga...
Känns på sätt och vis skönt att lämna BB, har trivts jättebra den tid jag varit där men med tanke på allt krångel och all sjukskrivning som varit i sommar så känner jag mig så dålig där, känner mig skyldig på nåt sätt, som att det vore mitt fel att allt blir så krångligt. Vet att det självklart inte är så... men lite skuld känner man såklart!
Var hos doktorn idag, var ju planerat för operation... Den blev dock inställd (ännu mer krångel!) så två nya operationer planeras under hösten...  Inte som jag tänkt mig - Igen...  men jag börjar inse att hur mycket jag än önskar att jag kunde påverka allt detta så går det inte, det är bara att följa med och göra det bästa av situationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0