Sambo!

Jaha, så var det klart! Nu har vi tagit det stora steget och officiellt flyttat ihop.
Lite snabbare än planerat men jag fick tag på en hyresgäst som ville hyra min lägenhet, så varför vänta när det känns bra?
Så nu ligger jag här i sängen bredvid min sambo, med min dator och vi är båda alldeles för trötta för att ens prata med varandra ikväll...
Vi har flyttstökat precis hela dagen!!! Men det blir nog bra när allt är på plats och vi tagit en sväng förbi Ikea för lite update och kompletteringar... Vårt största problem är förvaring, mina kläder, mina skor... Har rensat hårt, men finner det ändå svårt att förvara mina 40-50 par skor och mängder av klänningar på ett bra sätt här...
Men det löser sig... Om inte så köper vi ett hus snart... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0