Dan före dopparedan....

Hjälp va fort det går... Imorgon är det julafton och jag har fortfarande ingen direkt julkänsla, känns som att denna kanske inte heller kommer infinna sig i år heller, jobbar ikväll och imorgon och på juldagen så det blir nog svårt att klämma in känslan däremellan tror jag.. Särskilt med tanke på att vi har typ 6 överbeläggningar på avdelningen, bra planerat eller va sägs? Hoppas verkligen att vi är extra personal annars kommer nog avdelningen att förvandlas till krigszon rätt snabbt... Sluta ramla nu alla människor, be er gamla mormor och morfar eller farmor och farfar att hålla sig inomhus.. Det finns inga platser på ortopeden!! :P

Jaja, ska strax ner och fixa den sista julklappen iaf.. Igår gav jag mig själv en julklapp, jag köpte mig akrylfärg, penslar och målarpapper.. Så nu ska här målas... Eller ja, kladdas! Jag har ingen målargen!

Funderade lite på om jag skulle gå ut på juldagen eller inte i år och det lutar faktiskt åt inte, man blir ändå bara besviken och trött.... Så jag tror jag skiter i det i år helt enkelt! Jag menar, vad är anledningen till att göra saker som ändå gör detsamma i slutändan, jag är inte road av att gå ut på krogen längre så varför göra det?

Ne, nu ska jag ta tag i denna dag så jag hinner med det jag ska innan det är dax att jobba igen..

God Jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0