Pepp...


Det är ju synd att det är dan före dan före dan före dopparedan... För jag är så jävla peppad på att sätta igång inför beach 2010.. Vill träna hårt och äta bra... Se resultat! Just nu längtar jag verkligen efter att sätta igång!

Men men, det får bli om två veckor ungefär, när jul och nyår är avklarat.. Då jäklar ska fettet off... O jag kommer inte att sakna det! Just nu gömmer jag mig i stora tunikor för att ingenting passar.. Jag längtar efter att ha ett par snygga jeans om en slimmad t-shirt utan att magen hänger över eller linnet kryper in där det inte borde krypa in..
Ne, nu längtar jag efter att känna mig bekväm...
Men först ska jag allt njuta av julbordet!!! :P

Det är vad jag kallar karaktär... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0