dodde.se = skit!

Jag har gjort en miss.. Det här med internetköp är kanske inte min starka sida och godtrogen som jag är så tror jag såklart att allt funkar när man vill det...
Hade beställt en julklapp på dodde.se för 775 kr... Idag när jag hämtade ut paketet låg det en liknande produkt som den jag beställt, dock mycket mer simpel än det jag beställt, denna var när jag kollade hemsidan värd 199 kr.. Ingen orderbekräftelse eller vad det nu kallas hade de skickat med i kartongen heller. När jag nu kollar hemsidan så finns det inget telefonnummer eller besöksadress till företaget utan bara en mailadress...

INTE SERIÖST!!!
Dumma, dumma, dumma mig som inte kollade upp detta före jag beställde...
Åhh.. Kommer inte att göra om detta.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0